On 0 comments

ကၽြန္မ ဘ၀မွာ အတမ္းတရဆံုး၊ အလြမ္းရဆံုး အေပ်ာ္ရႊင္ရဆံုး ေန ့ရက္ေတြကို ေျပာပါဆိုရင္ေတာ့ ပုဇြန္ကန္ ေလးတစ္ခုမွာ ပုဇြန္ ေမြးျမဴေရး ပညာရွင္ Technician ဘ၀နဲ ့ ေနခဲ့ရတဲ့ ေန ့ရက္ေတြကို ျပရမွာပါပဲ။

လြမ္းတယ္။ ကၽြန္မရဲ့ လြတ္လပ္ ေပ်ာ္ရႊင္တဲ့ အပူအပင္ကင္းတဲ့ Technician ဘ၀ေလးကို လြမ္းတယ္။ ကၽြန္မ ခ်စ္ရတဲ့ ဆရာသမားေတြ၊ ေမာင္ႏွမလို ခင္တြယ္ရတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ၊ ေသြးသားအရင္းလို သေဘာထားၿပီး သြန္သင္ ဆံုးမခဲ့ ရတဲ့ ကၽြန္မရဲ့ တပည့္ေလးေတြ၊ ကိုယ္ေမြးထားတဲ့ သားသမီးနဲ ့ မျခား ရင္၀ယ္သားလို ျပဳစု ခဲ့ရတဲ့ ပုဇြန္ေလးေတြ အားလံုးကို အရမ္းလြမ္းမိတယ္။

ေနာက္ၿပီး ေတာအုပ္ကေလးရဲ့အလယ္၊ စမ္းေခ်ာင္းေလးရဲ့ေဘးက ကၽြန္မေနခဲ့တဲ့ အိမ္ျပာျပာေလးရယ္၊ ေန ့ စဥ္နဲ ့အမွ် ဖ၀ါးထပ္ေအာင္ ေလွ်ာက္ေနရတဲ့ ကၽြန္မ တဒဂၤ ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ ရခဲ့ေသာ ပုဇြန္ကန္ေလးေတြရယ္၊ လြတ္လပ္ေပါ့ပါးစြာ ရႈရွိဳက္ခဲ့ရတဲ့ ေလထုႀကီးရယ္၊ ေပါ့ပါးစြာ ျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ ့ ကိုယ့္ရဲ့ Life ေလးရယ္ကို ကၽြန္မ အရမ္း သေဘာက်တယ္။

ဒီလုပ္ငန္းခြင္ မ၀င္ခင္က ျဖဴႏုေနတဲ့ ကၽြန္မ အသားအေရေတြ ညိုရာကေန မဲတဲ့ အဆင့္ထိ ေရာက္လုေပမဲ့ ကၽြန္မ ေပ်ာ္ေန တာပါပဲ။ ဒီအလုပ္မတိုင္ခင္ အရင္က လုပ္ခဲ့တဲ့ အလုပ္ေတြ အားလံုးမွာ Air corn အခန္း ေလးထဲ ေခၽြးမထြက္ အလွမပ်က္ ထိုင္ရင္း၊ Computer ခလုတ္ခံုေတြကို ဖြဖြေလးႏွိပ္ရင္း၊ စာရင္းစာအုပ္ေတြ ဖြင့္ၿပီး ျငိမ္ၿငိမ္ေလး ကိန္းဂဏန္း စာရင္းဇယားေတြ တြက္ခ်က္ရင္း ေနခဲ့ဖူးတယ္။ ကၽြန္မရဲ့ လက္ေခ်ာင္းေတြ ဟာ စာေရးဆရာ ပီသစြာ သြယ္လ် ႏြဲ ့ေပ်ာင္းတယ္လို ့ခင္တဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြက အၿမဲ ေျပာတတ္ခဲ့တယ္ေလ။ ခုေတာ့ ပုဇြန္ကန္မွာ ပုဇြန္ေတြ အစာေကၽြးတဲ့ ဗန္းကို မရင္း အသားမာ တက္စျပဳလာၿပီ ျဖစ္တဲ့ လက္ေခ်ာင္း ေတြကို ျမင္တိုင္း ခ်စ္သူက စိတ္မေကာင္း ျဖစ္တတ္ေပမဲ့ ကၽြန္မကေတာ့ ကိုယ္ရဲ့ လက္ရွိ ဘ၀ကို ေက်နပ္ ေနတာပါပဲ။

ရုပ္ရွင္ရံု မရွိတဲ့၊ ကၽြန္မ ျမတ္ႏိုးတဲ့ စာအုပ္ဆိုင္ေတြ မရွိတဲ့၊ ေစ်း၀ယ္ ၀ါသနာပါတဲ့ ကၽြန္မ မက္မက္ေမာေမာ သြားေလ့ ရွိတဲ့ Shopping Centre ေတြ မရွိတဲ့၊ (2000 ခုႏွစ္ ၀န္းက်င္က ဆိုေတာ့ ခုလို Internet ဆိုင္ေတြ ဘာေတြေတာ့ မရွိေသးဘူးေလ)၊ ကၽြန္မ ႀကိဳက္တဲ့ အစား အေသာက္ ေကာင္းေကာင္းေတြ ရွိတဲ့ Restaurant မေျပာနဲ ့ လက္ဘက္ရည္ ဆိုင္ေတာင္ တစ္ခုမွ မရွိေသးတဲ့၊ တေနရာကေန တစ္ေနရာကို သြားစရာရွိရင္ စီးစရာ bus ကားေတာင္ မရွိတဲ့ ဒီေဒသေလးမွာ ကၽြန္မ ေနႏိုင္ဖို ့၊ ေပ်ာ္ေမြ ့ဖို ့ဆိုတာ အိပ္မက္ အျဖစ္ေတာင္ မစဥ္းစားခဲ့ဖူးပါဘူး။

တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မကေလ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ့ တတိယၿမိဳ ့ေတာ္ ျဖစ္တဲ့ ေမြးရပ္ေျမကိုေတာင္ ဖြံ ့ၿဖိဳးမႈ ေႏွးတယ္။ ကၽြန္မ အတြက္ မတိုးတက္ႏိုင္ဘူးရယ္လို ့ ယူဆၿပီး ရန္ကုန္ ေျပာင္းေျပးလာသူရယ္ေလ။

ေနာက္ၿပီး ကၽြန္မက ၀ါသနာပါရာ Computer programming software ေတြ၊ LLCI သင္တန္းေတြ၊ အခ်ိန္ႏွင့္ ေငြ ေပးရင္ ေပးႏိုင္သေလာက္ ျပန္ရႏိုင္တဲ့ တက္မဆံုးတဲ့ သင္တန္းေတြ လိုက္တက္ရင္း ေအာင္လက္မွတ္ေတြ ကိုသာ မက္ေမာသူ တစ္ေယာက္ ေလ။ ဆက္သြယ္စရာ ဖုန္းကလြဲလို ့ စာေတာင္ ခ်က္ခ်င္း မေရာက္ႏိုင္တဲ့ ဒီေဒသမွာ အလုပ္ ၀င္မယ္ ဆိုေတာ့ အားလံုးက ကန္ ့ကြက္ၾက တယ္။ ဒါေပမဲ့ ကိုယ္ ျဖစ္ခ်င္တာကို မျဖစ္ျဖစ္ ေအာင္ တဇြတ္ထိုး လုပ္တတ္တဲ့ ကၽြန္မက ဒီအလုပ္ကို ေခါင္းမာစြာနဲ ့ပဲ ေလွ်ာက္ခဲ့တယ္ ေလ။

0 comments:

Post a Comment