On 0 comments



ကိုယ္ ျမတ္ႏိုးတဲ့ ေယာက်ာ္း တစ္ေယာက္ကို မပိုင္ဆိုင္ခ်င္တဲ့ မိန္းမရယ္လို ့ မရွိပါဘူး ေမာင္။ ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ မရႏိုင္လို ့၊ မျဖစ္ႏိုင္လြန္းလို ့၊ ကံၾကမၼာရဲ ့ မညွာတာမွဳတို ့ေၾကာင့္သာ ျဖစ္ခ်င္ ္ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ ၁၀၀ မွာ ၉၉ ေယာက္ေသာ မိန္းမေတြဟာ ကိုယ့္ခ်စ္သူကိုသာ ပိုင္ဆိုင္ခ်င္ ၾကတာပါ။

ေမာင္ စဥ္းစားၾကည့္စမ္းပါ။ မိန္းမဆိုတာ သ၀န္တိုတတ္တဲ့ အမ်ိဳးအစားေလ။ ဘယ္မိန္းမကမ်ား ကိုယ့္ခ်စ္သူ တျခား တစ္ေယာက္ႏွင့္ လက္ထပ္တာကို ၾကည္ျဖဴႏိုင္ပါ့မလဲ။ ကိုယ္ မဟုတ္တဲ့ အျခားသူနဲ ့ ခ်စ္ခင္ ၾကင္နာေနတာကို ရင္ဆိုင္ႏိုင္စြမ္း ဘယ္ရွိပါ့မလဲေနာ္။

ဒါေပမဲ့ေလ ကၽြန္မကေတာ့ ေမာင္ အျခား တစ္ေယာက္နဲ ့ လက္ထပ္မွာကို ၾကည္ျဖဴ ေပးႏိုင္ခဲ့ တယ္။ တျခား တစ္ ေယာက္ ကို ၾကင္နာမဲ့ ေမာင့္ကို ခြင့္လႊတ္ႏိုင္စြမ္းေတြ ရွိေနခဲ့တယ္။ အဲဒါ ေမာင့္ကို မခ်စ္လို ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ခ်စ္လြန္းလို ့ပါ။ ေမာင့္ ကိုခ်စ္တဲ့စိတ္ကပဲ အရာရာကို အႏိုင္ယူၿပီး အားလံုးကို ကၽြန္မ စြန္ ့လႊတ္ႏိုင္စြမ္း ရွိသြားတာပါ။

ေမာင္နဲ ့ လက္ထပ္မဲ့သူဟာ ကၽြန္မ မဟုတ္ေပမဲ့ ေမာင့္ ဘ၀ သာယာခ်မ္းေျမ ့ ေပ်ာ္ရႊင္မယ္ဆိုရင္ ေမာင့္ကိုစြန္ ့ လႊတ္ရ က်ိဳးနပ္ပါၿပီ။ တကယ္ေတာ့ ေမာင္ရယ္ မတူညီတဲ့ ဘ၀ႏွစ္ခုကို ေပါင္းစပ္ဖို ့ဆိုတာ ထင္သေလာက္ မလြယ္ပါဘူး။ ျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးယူရင္ေတာ့ ရတာေပါ့ကြယ္။ ဒါေပမဲ့ ဖန္တီးတယ္ဆိုတာ မျဖစ္ႏိုင္တဲ့ အရာတစ္ခုကို မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားျခင္းလို ့ နားလည္ထားပါတယ္။

မမွီတဲ့ပန္းကို တံုးခုလို ့ မလွမ္းခ်င္ပါဘူးေမာင္။ အဆင္မသင့္လို ့ ျပဳတ္က်ရင္ အထိနာမွာစိုးလို ့ပါ။ ေမာင္ရွိရာ အျမင့္ ကို ကၽြန္မ လိုက္တက္ဖို ့ မမွီလို ့ ေမာင့္ကို အနိမ့္ထဲ ဆြဲခ်မယ္ဆိုတဲ့ စိတ္ကူးမ်ိဳး ကၽြန္မမွာ ရွိမေနခဲ့ဘူး။ နိမ့္ပါးတဲ့ဘ၀မွာ ေမာင့္ ကို မေနေစခ်င္ဘူးေလ။ ေနာက္ၿပီး ေမာင္က ပိုက္ဆံ ခ်မ္းသာလို ့ ရေအာင္ယူတယ္ ဆိုတဲ့ အေျပာမ်ိဳးကိုလည္း မခံ ႏိုင္ပါဘူး။ အဲဒီလို ေသးသိမ္ ညံ့ဖ်င္းတဲ့စိတ္မ်ိဳး ကၽြန္မမွာ ရွိမေနခဲ့ဘူး။

ကၽြန္မ ေမာင့္ဆီက လိုခ်င္တာဆိုလို ့ ေမာင္ဆိုတဲ့ လူတစ္ေယာက္ရယ္၊ သူ ့ရဲ ့ျဖဴစင္တဲ့ စိတ္ထား ေတြရယ္၊ ကၽြန္မကို ခ်စ္တဲ့ အခ်စ္ေတြရယ္ပဲ ရွိပါတယ္။ က်န္တဲ့ ဘာ အေဆာင္အေယာင္ကမွ မဖမ္းစားႏိုင္ပါဘူး။ ကၽြန္မရဲ ့မာနကလည္း လူ တစ္ ေယာက္ ရဲ ့စည္းစိမ္ ခ်မ္းသာကိုႀကည့္ၿပီး ႏွလံုးသား ဆႏၵမပါပဲ လက္ထပ္တဲ့ ကိစၥမ်ိဳးကို ခြင့္မျပဳပါဘူး။

ေမာင့္ကို စခ်စ္မိခ်ိန္ထဲက ေမာင့္နာမည္ရယ္၊ ေမာင့္ အၿပံဳးခ်ိဳခ်ိဳေတြရယ္၊ ျမတ္ႏိုးရိပ္နဲ ့ ၾကည့္တတ္တဲ့ ေမာင့္မ်က္၀န္း အၾကည့္ ေတြရယ္ ဒါပဲ ကၽြန္မသိတယ္။ တျခား ဘာမွ စိတ္မ၀င္စားခဲ့ဘူး။ ေမာင့္ရဲ ့ ပိုင္ဆိုင္မွဳေတြ မသိခ်င္ခဲ့ဘူး။ ေမာင့္ မိဘ ဘယ္ေလာက္ ္ခ်မ္းသာလို ့ ေမာင္ ဘယ္ေလာက္ အေမြရမယ္ဆိုတာလဲ စိတ္မ၀င္စားခဲ့ဘူး။

ေမာင္နဲ ့ကၽြန္မ ခ်စ္သူဘ၀က ေအးခ်မ္းပါတယ္။ မနက္ဆိုရင္ ကၽြန္မအေဆာင္ကို ေမာင္ လာၾကိဳ တယ္။ မနက္စာကို ႏွစ္ေယာက္ အတူစားၿပီး ဘတ္စ္ကားစီးၿပီး ေက်ာင္းသြားရတာဟာ ကၽြန္မအတြက္ ဘာနဲ ့မွ မလဲႏိုင္တဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းပါပဲ။ (ေနာက္မွ သိရတာက ေမာင္က သူ ့အိမ္ကကားကို ကၽြန္မရဲ ့ အေဆာင္ ရွိရာ လွည္းတန္းကို ပို ့ခိုင္းေလ့ရွိတယ္တဲ့။)

ပိုက္ဆံခ်မ္းသာေပမဲ့ ၀င့္ၾကြားတဲ့ဟန္ မရွိတာရယ္၊ ေမာင္က စကားနဲတာရယ္၊ ကၽြန္မက စပ္စပ္ စုစု မေမးျမန္းတတ္ တာရယ္ေတြေၾကာင့္ ေမာင့္ အေျခအေနမွန္ကို ကၽြန္မ မသိခဲ့ဘူး။ ခ်စ္သူ ျဖစ္ၿပီး (၂)ႏွစ္ေက်ာ္ၾကာမွ ေမာင္က မေမးပဲ ေနႏိုင္ လြန္းလို ့ဆိုၿပီး သူ ့အေျခအေနကို ကၽြန္မ သိေအာင္ ေျပာျပ ခဲ့တာ။ ေမာင့္ရဲ ့ခ်မ္းသာမွဳေတြ၊ ေမာင့္မိဘရဲ ့ ဂုဏ္ျဒပ္ အရွိန္ အ၀ါေတြကို သိရၿပီးခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္မ ရင္မွာ ပူေလာင္လာခဲ့ၿပီ။ ေမာင့္ရဲ ့ ပိုင္ဆိုင္မွဳေတြကို သိရလို ့လည္း ကၽြန္မရဲ ့ ခ်စ္ျခင္း ေတြဟာ အေရာင္ ေျပာင္းလဲသြားျခင္း မရွိခဲ့ပါဘူး။ ဘာျဖစ္လို ့လဲ ဆိုေတာ့ ခ်မ္းသာ ၾကြယ္၀မွဳကို ကၽြန္မ မမက္ေမာခဲ့လို ့ပါ။

သိပ္ကို ခ်မ္းသာၿပီး မာနႀကီးလြန္းတဲ့ ေမာင့္မိဘေတြဟာ ကၽြန္မလို ဘာမွ ထူးထူးျခားျခား ထင္ထင္ရွားရွား မရွိလွတဲ့ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ကို ေခၽြးမအျဖစ္ လက္ခံႏိုင္ပါ့မလားေနာ္။ ေမာင္ ဘာမွျပန္မေျပာျပခဲ့ေပမဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြဆီက တဆင့္ ေမာင့္အိမ္က ကၽြန္မနဲ ့ သေတာမတူဘူးဆိုတာ သိခဲ့ရတယ္။ ကၽြန္မကို စိတ္မဆင္းရဲေစခ်င္လို ့ ျပန္ေျပာမျပဘူး ဆိုေပ မဲ့ ေမာင့္ မိဘေတြရဲ ့ သေဘာထားကိုေတာ့ ကၽြန္မ သိထားသင့္ပါတယ္ေလေနာ္။

ေမာင့္အိမ္က သေဘာမတူဘူးလို ့တရား၀င္သိရၿပီးတဲ့ေနာက္မွာေတာ့ ေမာင္က ကၽြန္မတို ့ႏွစ္ေယာက္ လက္ထပ္ရ ေအာင္လို ့ ေျပာလာခဲ့ပါတယ္။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ေမာင္ရယ္။ မိန္းမတစ္ေယာက္ အတြက္ ကိုယ့္ခ်စ္သူဆီက လက္ထပ္ခြင့္ အေတာင္းခံရတယ္ဆိုတာ ဂုဏ္ယူ ေက်နပ္စရာပါ။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မ မေပ်ာ္ႏိုင္ခဲ့ဘူး။

တကယ္လို ့ ကၽြန္မတို ့ လက္ထပ္ ျဖစ္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ေတာင္ ႏွစ္ဦး သေဘာတူ လက္ထပ္ျခင္းမ်ိဳးကိုပဲ ရမွာပါ။ ေမာင့္ အသိုင္းအ၀ိုင္းက ကၽြန္မနဲ ့ သေဘာမတူဘူးေလ။ အဲဒီေတာ့ ကၽြန္မတို ့ ဘာလုပ္ၾကမွာလဲ။ ခိုးေျပးရမွာေပါ့။ ဒီလိုလုပ္မယ္ ဆိုရင္ ေမာင့္အိမ္ကေရာ၊ ကၽြန္မအိမ္ကပါ အရွက္တကြဲ အက်ိဳးနည္း ျဖစ္ရေတာ့မွာေလ။ အသက္ႀကီးၿပီျဖစ္တဲ့ ေမာင္တို ့၊ ကၽြန္မတို ့ မိဘေတြကို စိတ္ မဆင္းရဲေစခ်င္ပါဘူး။

ေနာက္ၿပီး ေယာက်ာ္းေလးဘက္က သေဘာမတူပဲ ကၽြန္မ လက္မထပ္ခ်င္ပါဘူး။ ကၽြန္မဟာ ျမန္မာ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ပါ။ မိန္းမတစ္ေယာက္အတြက္ တစ္သက္မွာ တမဂၤလာပဲ ရွိပါတယ္။ အဲဒီ မဂၤလာဟာလဲ လူႀကီးမိဘ သေဘာတူ ၾကည္ျဖဴတာမ်ိဳးပဲ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္။ မိဘေတြကို ကၽြန္မတို ့အတြက္ နဲ ့ ပါတ္၀န္းက်င္မွာ မ်က္ႏွာမငယ္ေစခ်င္ဘူး။

ေမာင့္အေပၚ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးျခင္းမွာ ဘာေမွ်ာ္လင့္ျခင္းမွ မပါပါဘူး။ ေမာင့္ကို ခ်စ္ေနခြင့္ရရံုေလးနဲ ့တင္ ေက်နပ္ေနမဲ ့ သူပါ။ ေမာင့္ကို မခ်စ္လို ့ ဒီစကားမ်ိဳး ေျပာတယ္လို ့ မစြပ္စြဲ လိုက္ပါနဲ ့ေနာ္။ ေမာင့္ကို ခ်စ္လြန္းလို ့ ကၽြန္မ ရင္နာစြာနဲ ့ပဲ ေျပာပါရေစ။

“ကၽြန္မ ေမာင့္ကို ဘယ္ေတာ့မွ လက္မထပ္ဘူး။ ဘာျဖစ္လို ့လဲဆိုေတာ့ ေမာင့္ကို သိပ္ခ်စ္လို ့ပါ”

ကၽြန္မကို ရူးေနၿပီလို ့ေျပာၾကမလားဟင္။ တကယ္လို ့ ေမာင္ ကၽြန္မကို လက္ထပ္ျဖစ္ခဲ့ရင္ ဆင္းရဲတဲ့ ကၽြန္မ ဘ၀ ထဲကို ေမာင္၀င္လာရေတာ့မယ္။ ခုလိုမ်ိဳး ကားေလးကိုယ္တိုင္ေမာင္းၿပီး၊ ဆဲလ္ဖုန္းေလး ခါးမွာ ခ်ိတ္ၿပီး ေက်ာ့ေက်ာ့ေလး ဘယ္ ေနႏိုင္ပါေတာ့မလဲ။

ဆင္းရဲတယ္ဆိုတာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ေနသားက်ေနပါၿပီ။ ေမာင့္ကို ဆင္းရဲတဲ့ဘ၀မွာ ရုန္းကန္ၿပီး ပင္ပန္းေနရ တာမ်ိဳး ကၽြန္မ မျမင္ရက္ဘူး။ ဘ၀ အေမာေတြကို မခံႏိုင္တဲ့ တစ္ေန ့က်ရင္ ကၽြန္မကို ယူမိလို ့ ဒီလိုျဖစ္ရတာပါလားလို ့ ေမာင္ ေနာင္တရ နာက်င္ေနမွာကို မျမင္ရက္ပါဘူး။ နာက်င္စြာနဲ ့ပဲ ျငင္းပါရေစ။

ကၽြန္မက ေနေရာင္ေအာက္က မိန္းကေလးပါ။ ကၽြန္မကို ယူမိလို ့ ေမာင္ပါေရာၿပီး ေနမေလာင္ေစခ်င္ဘူး ေလ။ အဲယားကြန္း အခန္းေလးထဲက ကိုယ္ပိုင္အလုပ္ စားပြဲမွာ ထိုင္ရင္း၊ ဆဲလ္ဖုန္းေလး ေျပာရင္း၊ ကိုယ့္ကား ကိုယ္ေမာင္းၿပီး သြားခ်င္ရာ သြားလို ့ရတဲ့ ဘ၀မွာပဲေပါေမာင္ရယ္။ ဆင္းရဲတယ္ဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ ဟာ ေမာင္နဲ ့ မအပ္စပ္ပါဘူး။

ရင္နာစြာနဲ ့ပဲ ထပ္ေျပာပါရေစ ေမာင္။ ကၽြန္မ မဟုတ္တဲ့ ေမာင္နဲ ့ ဂုဏ္ရည္တူ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ ကိုသာ လက္ထပ္ လိုက္ပါေတာ့ကြယ္။ ကၽြန္မအတြက္ ေမာင္ ဂုဏ္မတက္ရင္ေတာင္ ရွိၿပီးသား ဂုဏ္ေတာ့ မပ်က္ေစခ်င္ဘူး။ ေမာင္ ေပ်ာ္တာကို ထာ၀ရ ျမင္ခ်င္သူပါ။

ကိုယ္ခ်စ္ျမတ္ႏိုးတဲ့ ေယာက်ာ္းကို မပိုင္ဆိုင္ခ်င္တဲ့ မိန္းမရယ္လို ့ေတာ့ မရွိပါဘူးေမာင္ရယ္။ မပိုင္ဆိုင္ ထိုက္ဘူးလို ့ ယူဆလို ့သာ ကၽြန္မ အရွံဳးေပးၿပီး ေမာင့္အနားက ထြက္ေျပးခဲ့တာပါ။ မၾကာခင္မွာ ေမာင့္ အိမ္က သေဘာတူတဲ့သူနဲ ့ ေမာင္ လက္ထပ္ရေတာ့မယ္ေနာ္။ မခ်စ္ေပမဲ့လည္း တေန ့က်ရင္ သံေယာဇဥ္ ေတြနဲ ့ ေမာင့္ဘ၀ေလး စိုေျပသြားမွာပါ။

ကၽြန္မဆိုတဲ့ ေမာင့္ခ်စ္သူကေတာ့ ေမာင့္ကို သိပ္ခ်စ္လြန္းလို ့ စြန္လႊတ္ရင္း အေ၀းကေန လြမ္းေန ပါရေစ။ ကၽြန္မ ဘ၀မွာ ကၽြန္မကို သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ ခ်စ္သူတစ္ဦး ရွိခဲ့ဘူးတယ္။ သူက ကၽြန္မကို လက္ထပ္ဖို ့ အထိ ရည္ရြယ္ၿပီး ခ်စ္ခဲ့ဘူးတယ္ ဆိုတဲ့အသိေလးနဲ ့တင္ ကၽြန္မဘ၀ႀကီး ျပည့္စံုသြားခဲ့ပါၿပီ။

က်န္တဲ့သက္တမ္း တေလွ်ာက္မွာေတာ့ ကၽြန္မတို ့ ခ်စ္ျခင္းေတြကို ျပန္တမ္းတရင္း ေမာင့္ကို လြမ္းေန ရင္းနဲ ့သာ ကၽြန္မရဲ ့ေန့ရက္တို ့ ကုန္ဆံုးသြားမွာပါ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေလ ကၽြန္မက ေမာင္အတြက္ ထာ၀ရ သူငယ္ခ်င္း အျဖစ္နဲ ့ ဆက္လက္ ရွင္သန္ေနဦးမွာပါ။
ေမဇူး

0 comments:

Post a Comment