On 0 comments

ေဆာင္းႏွင္းေတြ ေ၀စျပဳတဲ့ ႏို၀င္ဘာလရဲ့ နံနက္ခင္း တစ္ခုမွာ ပုဇြန္ ေမြးျမဴမဲ့ ကန္ေတြ တူးထားတဲ့ ေငြေဆာင္ ကမ္းေျခ ကို ကၽြန္မတို ့ စတင္ ထြက္လာခဲ့ရပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္က (၂၀၀၀ ခုႏွစ္ ၀န္းက်င္က) ေငြေဆာင္ ကမ္းေျခဆိုတာ ခုလို အလြယ္ တကူ သြားႏိုင္တဲ့ တိုက္ရိုက္လမ္း မရွိေသးသလို ခုလိုလည္း မဖြံ ့ၿဖိဳးေသးပါဘူး။ သြားေရးလာေရး ခက္ခဲပါေသးတယ္။ ခုခ်ိန္မွာ ေတာ့ ရန္ကုန္-ေငြေဆာင္ ဆိုတာ ၅နာရီေလာက္သာ သြားရတဲ့ ခရီးမို ့ တစ္ခါက ခဲယဥ္းတယ္ဆိုတာ ပံုျပင္ တစ္ခုသာပါ။

ကၽြန္မတို ့ ရန္ကုန္ကေန ပုသိမ္ကို ကားနဲ ့ လာခဲ့ၾကတယ္။ မနက္ ၁၁နာရီေလာက္မွ ထြက္လာခဲ့တာဆိုေတာ့ ပုသိမ္ ေရာက္ခ်ိန္မွာ ညေန ၄နာရီ ထိုးေနၿပီေလ။ ဒါေၾကာင့္ ကားလမ္းက မဟုတ္ပဲ ျမန္ျမန္ ေရာက္ေအာင္ ကၽြန္မ တို ့ကို င၀န္ျမစ္ေၾကာ အတိုင္း စက္ေလွနဲ ့ သလပ္ခြာဆိပ္ကို ပို ့မယ္လို ့ေျပာပါတယ္။ ပံုမွန္ဆိုရင္ ပုသိမ္ ကေန ေငြေဆာင္ကို သြားရင္ ေခ်ာင္းသာသြားတဲ့ ေရႊျမင္တင္ ဇက္ဆိပ္ ကေန ကူးၿပီး ေရွာျပာရြာတို ့ ဘာတို ့ကို ျဖတ္ၿပီးမွ လမ္းခြျကေန စိန္ေတာင္လမ္းအတုိင္း ေတာလမ္းက ဆက္တက္ ရတာမို ့ လမ္းက ၾကမ္းလည္း ၾကမ္း ရွည္လည္း ရွည္ပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မတို ့ကို ကားလမ္းနဲ ့ မသြားခိုင္းေတာ့ပဲ စက္ေလွနဲ ့ တင္ေပးလိုက္တာပါ။ စက္ေလွေပၚမွာ ကၽြန္မတို ့ မိန္းကေလး ၁၁ေယာက္ရယ္။ စက္ေလွဆရာ ၂ေယာက္ရယ္၊ အုပ္စုထဲက ေယာက်ာ္းေလး ၁ေယာက္ရယ္ အားလံုး ၁၄ေယာက္ပါ ပါတယ္။ စက္ေလွ စထြက္တံုးက စေနာက္ ရယ္ေမာေနၾကေပမဲ့ တျဖည္းျဖည္း ညနက္လာသလို ပုသိမ္ဆိပ္ကမ္းနဲ ့လည္း ေ၀းသထက္ ေ၀းလာတာခ်ိန္မွာ အသံ မထြက္ ၾကေတာ့ပါဘူး။ ပတ္၀န္းက်င္မွာလည္း ကၽြန္မတို ့ရဲ့ စက္ေလွသံမွ အပ ဘာမွ မၾကားရ ဘာမွ မျမင္ရတဲ့ ေရျပင္က်ယ္မွာ တျဖည္းျဖည္းနဲ ့ ေၾကာက္လာမိပါတယ္။

ညေမွာင္ေမွာင္ လေရာင္ေအာက္မွာ ကၽြန္မတို ့ စက္ေလွေလး တစ္စီးသာ ထီးထီး ေရြ ့လ်ားေနတာပါ။ ပိုဆိုး တာက ေခ်ာင္းရိုး အတိမ္ပိုင္းေလးေတြကို ျဖတ္တဲ့အခါမ်ိဳးမွာပါ။ စက္ေလွေလးဟာ ေရနည္းတဲ့ ေနရာေရာက္ ရင္ ေသာင္တင္ၿပီး ရပ္သြားၿပီး ေခ်ာင္းထဲ ေရ၀င္လာမွ ေလွဆက္ထြက္လို ့ ရတာပါ။

ဒီလိုနဲ ့ ေသာင္တင္လိုက္၊ ဆက္ထြက္လိုက္နဲ ့ ညေမွာင္ေမွာင္ ခ်မ္းခ်မ္းစီးစီးမွာ စက္ေလွသမားေတြက စက္ေလွ ေသာင္ မတင္ေအာင္ ႀကိဳးစားရင္း ေခၽြးျပန္ေနသလို၊ ကၽြန္မတို ့ အုပ္စုကလည္း ေၾကာက္လို ့ ေခၽြးျပန္ ေနတာပါပဲ။ အုပ္စုထဲက အမ်ိဳးသားေတြ က ကၽြန္မတို ့ထက္ အရင္ ၁ပတ္ေစာၿပီး ထြက္ခြာသြားၾကပါၿပီ။ တစ္ေယာက္ေသာ သူကသာ ေဆးခန္းျပ လက္စမို ့ ကၽြန္မတို ့ မိန္းကေလး အုပ္စုနဲ ့ လိုက္ဖို ့ က်န္ရစ္ခဲ့တာ။ အဲဒီ ပါလာတဲ့ တစ္ဦးတည္းေသာ ေယာက်ာ္းသားက အစပိုင္းမွာေတာ့ ေလွဦးမွာ အိုက္တင္နဲ ့ ထိုင္ေနေသးၿပီး ေမွာင္လာခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္မတို ့ မိန္းကေလးေတြ ၾကားထဲ လာတိုးထိုင္သူေလ။ သူ ့ရဲ့ သတၱိကလည္း ကၽြန္မ တို နဲ ့ ပိန္မသာ လိမ္မသာ ရယ္သာေလ။

အေမွာင္ထဲမွာ အားကိုးတႀကီး သူ ့လက္ကို ဆုပ္ကိုင္မိခ်ိန္မွာ သူ ့လက္က ကၽြန္မထက္ေတာင္ ေအးစက္ေန တာမို ့ ေၾကာက္ ေနတဲ့ၾကားက ထရယ္ျဖစ္ေသးတာ။ ကၽြန္မက ေရလမ္းခရီးဆို ဘာေၾကာင့္မွန္း မသိ ေၾကာက္ တတ္သူေလ။ ဒီလိုနဲ ့ပဲ အခ်င္းခ်င္း တစ္ေယာက္ နဲ ့ တစ္ေယာက္ အားေပးရင္း ေက်ာ္ျဖတ္ခဲ့ရတဲ့ အဲဒီညေလး ဟာ ကၽြန္မတို ့ရဲ့ဘ၀မွာ အၿမဲတမ္း အမွတ္ရစရာ တစ္ခု ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။

ပံုမွန္ဆိုရင္ ၁နာရီခြဲေလာက္ပဲ ၾကာမဲ့ ခရီးဟာ ေရက်ခ်ိန္ ေသာင္တင္ေနတာမို ့ ၃နာရီနီးပါး ၾကာျမင့္ခဲ့ပါတယ္။ သလပ္ခြာ ဆိပ္ကမ္းရဲ့ မီးေရာင္ေတြကို လွမ္းျမင္ရခ်ိန္၊ မီးေရာင္ေအာက္က ကၽြန္မတို ့ကို လာႀကိဳတဲ့ လူႀကီး ေတြကို ေတြ ့ခ်ိန္မွာ ၀မ္းသာအားရ ေအာ္လိုက္ၾကတဲ့ အသံကလည္း မေမ့စရာပါ။ သူတို ့ လာႀကိဳတဲ့ကားနဲ ့ ၁၃မိုင္ေက်ာ္ ခရီးၾကမ္း လမ္းၾကမ္းကို စီးခဲ့ၿပီးမွ ကၽြန္မတို ့ရဲ့ ဟိုတယ္ကို ေရာက္ခဲ့တာပါ။

အရင္ေရာက္ႏွင့္ေနတဲ့ ကၽြန္မတို ့ အုပ္စုထဲက အမ်ိဳးသားေတြက ကၽြန္မတို ့ကို ၀မ္းပန္းတသာ ႀကိဳဆိုရင္း၊ သူတို ့ရဲ့ အေတြ ့ အႀကံဳေတြကို ျပန္ေျပာျပရင္း ဆူညံေနၾကတာပဲ။ သူတို ့က လာတံုးက စိန္ေတာင္လမ္း အတိုင္း ကားနဲ ့ လာခဲ့ၾကတာေလ။ ခုခ်ိန္မွာ ေတာ့ ကၽြန္မတို ့ရဲ့ ပုသိမ္-ေငြေဆာင္လမ္း စြန္ ့စားခန္း ခရီးလမ္း ဟာ ခုေတာ့ ရယ္စရာ ပံုျပင္တစ္ပုဒ္သာ ျဖစ္ေတာ့တယ္။ ေငြေဆာင္-ပုသိမ္ လမ္းမႀကီးဟာ ခုဆို ကြန္ကရစ္ လမ္းမႀကီးအျဖစ္ အရမ္းကို ေခ်ာေမြ ့ေနပါၿပီ။ င၀န္ျမစ္ကူးတံတားလည္း ၿပီးသြားၿပီဆိုေတာ့ အခ်ိန္မေရြး သြားလာႏိုင္ခဲ့ၿပီ။

0 comments:

Post a Comment