On 0 comments

အဲဒီေန ့က မိုးေတြ ေလေတြ တိုက္ေတာ့ ကၽြန္မတို ့ အေဆာင္ အေနာက္က သေဘာၤပင္ႀကီး က်ိဳးသြားတယ္။ ဒီ၀င္းထဲက လူေတြ အားလံုးရဲ့ အားထားရာ သေဘာၤာပင္ႀကီးေလ။ (ယိုးဒယားေတြက သေဘာၤသီးေထာင္း အရမ္းႀကိဳက္တယ္ေလ) ဒီေတာ့ သေဘာၤပင္ႀကီး က်ိဳးတာကို လာၾကည့္ရင္း သေဘာၤသီး လာခူးၾကတဲ့သူေတြ ကေလ လဲက်ေနတဲ့ သေဘာၤပင္ရယ္၊ အဲဒီ သေဘာၤ ပင္ေရွ ့က အခန္းမွာ တရွဳံ ့ရွဳံ ့ ငိုေနတဲ့ ကၽြန္မရယ္ကို ေတြ ့ၿပီး ဘာျဖစ္တာလဲဆိုၿပီး ၀ိုင္းလာေမးၾကတယ္ေလ။ သူတို ့က ေမးေလ ကိုယ္က ငိုလို ့ ေကာင္းေလေပါ့။

တခ်ိဳ ့က ေဆးခန္းသြားျပဖို ့ ေျပာၿပီး တခ်ိဳ ့ကေတာ့ သူတို ့ဆီမွာ မန္းတဲ့ ဆရာေတြ ရွိတယ္။ သြားမန္းၾကည့္ ပါလားလို ့ ေျပာတယ္။ ကၽြန္မကေတာ့ စိတ္ညစ္ညစ္နဲ ့ ငိုေနေတာ့တာပါပဲ။ ေျခေထာက္ကို ဓာတ္မွန္ရိုက္ၾကည့္ ေတာ့ ေျခက်င္း၀တ္ေနရာ ဒဏ္ရာေဟာင္းက ျပန္က်ိဳးသြားတာမို ့ ေက်ာက္ပတ္တီး ျပန္စီးရမယ္တဲ့။ သူမ်ား ေနရာေဒသမွာ ေျခေထာက္ ေကာင္းေနတာေတာင္ မနည္း လႈပ္ရွား ေနရတာ ဒီေက်ာက္ပတ္တီးနဲ ့ သြားလာ လႈပ္ရွားဖို ့ဆိုတာ မေတြး၀ံ့စရာပါ။

ကၽြန္မကို ေဆးခန္း လိုက္ပို ့တဲ့ မန္ေနဂ်ာက ေျပာတယ္။ သူ ့လက္က်ိဳးတံုးက မန္းေပးတဲ့ ဆရာမေတာ့ ရွိတယ္။ သူတို ့က ထိုင္းလို ေမာ္ဖီ (သရဲဆရာ)လို ့ ေခၚၾကတာ။ မင္း သြားခ်င္လားတဲ့။ ေဘာလံုးကန္ရင္း သူ ့ လက္ထက္ပိုင္း က်ိဳးသြားတာေတာင္ သူ မန္းေပးတာ ေကာင္းသြားတယ္တဲ့။ မင္း ဘာလုပ္ခ်င္သလဲ ေရြးပါ။ ေက်ာက္ပတ္တီး စီးခ်င္ရင္လည္း ရတယ္ေပါ့။ စိတ္ႀကိဳက္ လုပ္ပါတဲ့ေလ။

ကၽြန္မလည္း ေက်ာက္ပတ္တီး စည္းရတာထက္စာရင္ အရင္ မန္းၾကည့္ရင္ ေကာင္းမယ္လို ့ ေတြးမိတယ္။ မန္းလို ့ အဆင္မေျပမွပဲ ေက်ာက္ပတ္တီး စီးလည္း ရတာပဲလို ့ ဆိုၿပီးပဲ ဆံုးျဖတ္လိုက္ေတာ့တယ္။ သိပ္ေတာ့ ယံုၾကည္တယ္ရယ္ေတာ့ မဟုတ္ခဲ့ဘူး။ ကၽြန္မတို ့ ေရာက္သြားခ်ိန္မွာ ျမင္ရတာက အသက္ ၈၀ေက်ာ္ ဆံပင္ ေတြ ျဖဴေဖြးေနတဲ့ အေမအိုႀကီး တစ္ေယာက္။ ကၽြန္မကို ေခ်ာ္လဲ လာတာ လမ္းမေလွ်ာက္ႏိုင္ဘူးလို ့ မန္ေနဂ်ာ က ေျပာျပေတာ့ ဘာမွ ထပ္မေမးပဲ ေျခေထာက္ ဆင္းၿပီး ထိုင္ခိုင္း တယ္။ ၿပီးေတာ့ ေရာင္ေနတဲ့ ေျခေထာက္ကို ဆီပုလင္းထဲက ဆီနဲနဲ ယူၿပီး သပ္ခ်ရင္း တတြတ္တြတ္နဲ ့ ယိုးဒယားလိုေတြ ရြတ္ၿပီး မန္းေနေတာ့တာပဲ။

ေျခေထာက္ကို ထိရံုေလး ဆီနဲ ့ ၃ခါ သပ္ခ်ၿပီး ၅မိနစ္ေလာက္ မန္းၿပီးခ်ိန္မွာေတာ့ ျပန္လို ့ရၿပီတဲ့။ ကၽြန္မေရာ သူငယ္ခ်င္းေတြေရာက တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ ဘယ္လို လုပ္မလဲဆိုၿပီး လွမ္းၾကည့္ၾကတယ္။ ဒီေလာက္ ေထာက္မႏိုင္ေအာင္ နာေနတဲ့ ေျခေထာက္က ဒီေလာက္ေလးနဲ ့ ဘယ္ေပ်ာက္ပါ့မလဲေနာ္ ဆိုတဲ့ သေဘာ။ ကၽြန္မတို ့ရဲ့ မန္ေနဂ်ာက သေဘာေပါက္တယ္။ အသာေနအံုးဆိုတဲ့ ပံုစံ လုပ္ျပတယ္။ မန္းေပးတဲ့ အေမႀကီးက ကၽြန္မကို ၅ ရက္ ဆက္တိုက္ လာခဲ့တဲ့။ သူမ်ားဆို ၃ ရက္ပဲ နင့္အနာက မ်ားလို ့ ၅ ရက္လာခိုင္းတာတဲ့။ ျပန္ေတာ့တဲ့ေလ။

ပိုက္ဆံ ဘယ္ေလာက္ ေပးရမလဲဆိုေတာ့ အခု ေပးစရာ မလိုဘူး။ ေပ်ာက္မွ ဘတ္ ၂၀၀ ေပးရမယ္တဲ့။ မေပ်ာက္ရင္ ေပးစရာ မလိုဘူးတဲ့ေလ။ ဘတ္ ၁၀၀ က အလွဴလုပ္ဖို ့၊ ဘတ္ ၁၀၀ က သူ သံုးဖို ့တဲ့။ ေနာက္မွ သိရတာ အဲဒီ အေမႀကီးဟာ ကၽြန္မတို ့ ပုဇြန္ကန္က သန္ ့ရွင္းေရး ၀န္ထမ္း အမႀကီးရဲ့ အေမ ျဖစ္ေနတာေလ။ သန္ ့ရွင္းေရး ၀န္ထမ္းဖို ့ အထင္မေသးနဲ ့ေနာ္။ သူ ့အိမ္ တထပ္တိုက္ပုေလး။ ကားလည္း ရွိတယ္ေနာ္။ မိုက္တယ္။

လမ္းမွာ မန္ေနဂ်ာက နင္တို ့ သူ ့အေၾကာင္း မသိေသးလို ့ပါ။ ခဏေစာင့္ၾကည့္ မနက္ျဖန္မွ မသက္သာရင္ ေဆးရံု လိုက္ပို ့ ေပးမယ္တဲ့။ အဲဒီေန ့က ကၽြန္မတို ့ အခန္းမွာ လူနာ လာေမးတဲ့သူေတြနဲ ့ စည္ကားလို ့ေပါ့။ သူတို ့ေတြနဲ ့ စကားေျပာလို ့ ေမ့ေမ့ ေပ်ာက္ေပ်ာက္နဲ ့ ေျခေထာက္က သိပ္မနာသလိုပဲ။ ဒါေပမဲ့ ညဆို အရမ္း ကိုက္မွာလို ့ ေတြးေၾကာက္ခဲ့တယ္။ ပထမအႀကိမ္ ကားအက္စီးဒင့္ ျဖစ္ခ်ိန္ကလည္း ေက်ာက္ပတ္တီး ခ်က္ခ်င္း မစီးျဖစ္ခဲ့ေတာ့ မအိပ္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ နာက်င္ခဲ့ ဘူးတယ္ေလ။

အကိုက္အခဲေပ်ာက္ေဆးေတြ ႀကိဳေသာက္ထားခဲ့တယ္။ မန္းလာခဲ့ေပမဲ့ သူက ပတ္တီးေတာင္ စီးစရာ မလိုဘူး ဆိုတာ ေၾကာင့္ ဘာမွ လုပ္မထားရတာ ဆိုေတာ့ စိတ္ကလည္း နာမွာပဲလို ့ တြက္ေနခဲ့တာေလ။ ဒီလိုနဲ ့ ည အိပ္ခ်ိန္ ေရာက္လာခဲ့တယ္။ လူရွင္းခ်ိန္မွာ အရမ္းနာမွာပဲ ထင္ထားတဲ့ ေျခေထာက္က ထင္သေလာက္ မနာက်င္ခဲ့ဘူး။ မအိပ္ႏိုင္ ေလာက္ေအာင္လည္း ကိုက္ မေနခဲ့ဘူး။ ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင့္ထားသလို မဟုတ္ပဲ အနာ ရွိလို ့ နာတာကလြဲလို ့ ထူးထူးျခားျခား ျပင္းျပင္းထန္ထန္ မနာခဲ့ဘူး။

ေနာက္တစ္ေန ့ မနက္မွာ ကၽြန္မရဲ့ ေျခေထာက္ဟာ လမ္းမေလွ်ာက္ႏိုင္ေသးတာကလြဲလို ့ သက္သာစ ျပဳလာ တယ္။ ဒီေတာ့မွ ကၽြန္မတို ့ အားလံုး ဟင္းခ်ႏိုင္ေတာ့တာ။ မန္ေနဂ်ာကေတာ့ ငါ ေျပာတယ္ မဟုတ္လားဆိုတဲ့ ပံုစံနဲ ့ေလ။ ကၽြန္မ လမ္းမေလွ်ာက္ႏိုင္ေတာ့ ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္း နီလာပါ ကန္ထဲ မဆင္းေစပဲ ခြင့္ေပးခဲ့တယ္။ ထမင္းေတြ ဟင္းေတြကို အေဆာင္ အထိ ယူေကၽြးၾကတယ္။ ၂ရက္ေျမာက္ မန္းဖို ့ သြားခ်ိန္မွာ နီလာ့ကို ေမွး ၿပီး ကၽြန္မ တြဲေလွ်ာက္ႏိုင္ၿပီ။ ၃ရက္ေျမာက္မွာ ကိုယ့္ ဘာသာကိုယ္ ေရခ်ိဳးခန္း အိမ္သာ သြားႏိုင္ၿပီ။ ၅ရက္ ေျမာက္မွာ လူတြဲ မလိုပဲ လမ္းေလွ်ာက္ႏိုင္ၿပီ။ ၇ရက္ေျမာက္မွာ ကန္ထဲကုိ ကၽြန္မ ျပန္ဆင္းႏိုင္ၿပီ။ တကယ့္ကို ေက်းဇူးတင္စရာေကာင္းတဲ့ အဖြားအိုပါပဲ။ သူ ့ေက်းဇူးကို ခုခ်ိန္ထိ ကၽြန္မ မေမ့ေသးပါဘူး။

လမ္းေလွ်ာက္ႏိုင္ေတာ့ ေက်းဇူးတင္လြန္းလို ့ ပိုက္ဆံ ပိုကန္ေတာ့ေပမဲ့ ဘတ္ ၂၀၀ အျပင္ ပိုေပးလို ့ မရခဲ့ဘူး။ အဲဒီ အခ်ိန္က ၁ ဘတ္မွ ၁၀က်ပ္ပဲ ရွိေသးတာေလ။ သူ ့ေက်းဇူးနဲ ့ ကၽြန္မ သင္ခ်င္တဲ့ ပညာရပ္ေတြကို ေအး ခ်မ္းစြာ ဆက္လက္ သင္ယူခြင့္ရခဲ့တယ္။ အဲဒီ အျဖစ္အပ်က္ကိုလည္း အၿမဲ သတိရေနခဲ့တယ္။ ကၽြန္မရဲ့ မိဘ ေတြနဲ ့ ခ်စ္သူ ကေတာ့ ေရာက္ေလရာမွာ အၿမဲတမ္း တစ္ခုခု ျဖစ္တတ္တဲ့ ကၽြန္မကို စိတ္မခ်စြာ မွာရင္း၊ ကၽြန္မကလည္း သူတို ့ စိတ္ပူတဲ့ အတိုင္း တစ္ခုမဟုတ္ တစ္ခု ျဖစ္ရင္း ပညာေတာ္သင္ ၃လကို ရွည္လ်ား တယ္လို ့ ခံယူရင္း ေက်ာ္ျဖတ္ခဲ့ပါတယ္။

0 comments:

Post a Comment