On 0 comments

အျပာေရာင္ အိမ္ေလးထဲမွာ ကၽြန္မတုိ ့ရဲ့ ခင္မင္မႈေတြ တြယ္တာမႈေတြ ရွည္ၾကာခဲ့တယ္။ မနက္စာ စားၿပီးခ်ိန္ ကစလို ့ ကန္ ထဲကို ဆင္းလိုက္ရင္ ပုဇြန္ေတြကို ေနာက္ဆံုး ည ၁၁နာရီ အစာေကၽြးၿပီးသည္အထိ ကန္ထဲမွာပဲ ေနရတာေလ။ ေရမိုးခ်ိဳးခ်ိန္နဲ ့ ည အိပ္ရာ ၀င္ခ်ိန္ေလာက္ပဲ ကိုယ့္အေဆာင္ကို ျပန္ျဖစ္တာ။

ေန ့လယ္စာ အတူစားႀကၿပီး ေန ့ခင္း တေရးတေမာ အိပ္ခ်ိန္ဆို ကၽြန္မတို ့ မိန္းကေလးေတြက အိမ္ျပာေလး မွာ ပဲ နားေနတတ္ၾကတာ။ ၈ေယာက္ စလံုးမွာလည္း ဆိုင္သူေတြ ကိုယ္စီ ရွိၿပီးသားမို ့ တစ္ေယာက္နဲ ့တစ္ေယာက္ အျဖဴေရာင္ ေမတၱာေတြနဲ ့ သာ တြယ္တာခဲ့ၾကတာ။

ဘာေျပာေျပာ စိတ္မဆိုးေၾကး၊ အခ်င္းခ်င္း ရိုင္းပင္း ကူညီေၾကးဆိုတာ တိုင္ပင္စရာ မလိုပဲ စိတ္တူ ကိုယ္တူ ရွိခဲ့ၾကတာ။ တစ္္စံုတစ္ေယာက္ရဲ့ သက္ဆိုင္သူဆီက စာလာရင္ ခိုးဖတ္ၾကတာ၊ မုန္ ့ေတြကို အကုန္ ၀ိုင္းလု စားၾကတာ၊ အိပ္ရာေဘးမွာ ထားတဲ့ ရည္းစားေတြရဲ့ ဓာတ္ပံုကို သူ ့ရည္းစားနဲ ့ ငါ့ရည္းစား ေျပာင္းလဲထားတတ္ တာ၊ ဓာတ္ပံုေတြ ဖြက္ထားတတ္တာ စသျဖင့္ နည္းမ်ိဳးစံုနဲ ့ စိတ္မဆိုး၊ စိတ္မခုေၾကး ေနခဲ့ၾကတာ။

မိေ၀း ဖေ၀း လာေနၾကရေတာ့ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ ဂရုစိုက္ၾကၿပီး ေမာင္ႏွမေတြလို တရင္းတႏွီး ေန ခဲ့ၾကတာ။ သြားစရာ ဆိုလို ့ ေငြေဆာင္ ရြာထဲသာ ရွိတာမို ့ သြားရင္လည္း ဆိုင္ကယ္ေတြ တန္းစီၿပီး သြားၾက တာ။ ရြာထဲမွာ လဘက္ရည္ဆိုင္ မေျပာနဲ ့ စူပါ ေကာ္ဖီမစ္ကို ေရေႏြးနဲ ့ ေဖ်ာ္ေရာင္းတဲ့ အိမ္ဆိုင္ေလးေတြ ေတာင္ ကၽြန္မတို ့ ေရာက္ၿပီး တစ္လေလာက္ေနမွ ေပၚခဲ့တာ လည္း အမွတ္တရ တစ္ခုရယ္သာ။

ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ရြာထဲက အိမ္ဆိုင္ေလးတစ္ခုကို ကၽြန္မတို ့ အုပ္စု ၀င္၀ယ္လိုက္ၾကတာ ေနာက္ေန ့ ေရာင္း စရာ မရွိေတာ့တဲ့ အထိေလ။ ကၽြန္မတို ့ အမ်ားႀကီး ၀ယ္တာေၾကာင့္ မဟုတ္ပဲ သူတို ့ဆိုင္မွာကိုက နဲနဲေလး သာ တင္တတ္ၾကတာ။ ဥပမာ - ေရပံုးတို ့ ေရခြက္တို ့ဆိုလည္း တစ္ဆိုင္လံုးမွာမွ ၁လံုး ၂လံုးေလာက္ပဲ ရွိတတ္ တာမ်ိဳးေလ။

တစ္ေယာက္ ေနမေကာင္းရင္ အားလံုးက ၀ိုင္း၀န္း ဂရုစိုက္ ျပဳစုေပးတတ္ခဲ့တာ၊ အထူးသျဖင့္ က်န္းမာေရး မေကာင္းတဲ့ ကၽြန္မကို အားလံုးက ဂရုတစိုက္ ရွိခဲ့ၾကတာကလည္း မေမ့စရာပါ။ အခ်ိန္ ၃လေလာက္ အတြင္း မွာ ေနာက္ထပ္ တူးေဖာ္ၿပီး ထပ္မံ တိုးခ်ဲ ့တဲ့ ဆိုဒ္အသစ္ေတြ ရွိလာတဲ့အတြက္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ဖို ့ အသီး သီး ခြဲထြက္ၾကရတယ္။ ကၽြန္မတို ့ အုပ္စုေလးမွာ တျဖည္းျဖည္းနဲ ့ လူ နည္းသြားခဲ့ၿပီ။

ဟိုးအရင္က လူ၈ေယာက္နဲ ့ စည္ကားစြာ ရွိခဲ့တဲ့ အိမ္ေလးမွာ ခုေတာ့ ကၽြန္မနဲ ့မီမီ ၂ေယာက္သာ က်န္ေတာ့ တယ္။ နီလာ ဆိုတဲ့ သူငယ္ခ်င္းက မဂၤလာေဆာင္သြားခဲ့ၿပီ။ ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ မီမီနဲ ့ ကၽြန္မဟာ ဒီိအိမ္ ပိုင္ရွင္ေတြ ျဖစ္လာခဲ့တယ္။ က်န္တဲ့သူေတြ ကေတာ့ တခါတရံမွာ ကၽြန္မတို ့ဆီကို ဧည့္သည္ အျဖစ္နဲ ့သာ ျပန္လာလည္ႏိုင္ၾကေတာ့တာေလ။

အရင္က အမ်ိဳးသားေတြက ကန္ထဲမွာ ဆင္းေနၿပီး ကန္နားမွာတင္ အိပ္တဲ့အတြက္ ကၽြန္မတို ့မွာ တာ၀န္ သိပ္မရွိခဲ့ဘူး။ ညဘက္မွာ လံုျခံဳေရး တာ၀န္ယူရတာ၊ ကန္လုပ္သားေတြ အုပ္ခ်ဳပ္ရတာ၊ ပုဇြန္ေတြအတြက္ ေအာက္စီဂ်င္ မျပတ္ရေလေအာင္ စက္ေတြကို မရပ္ေအာင္ ညနက္ သန္းေခါင္ ထၾကည့္ရတာေတြက သူတို ့ မရွိေတာ့မွ ကိုယ္ေတြ တာ၀န္ယူရေတာ့တာေလ။ အိပ္ရာက ျဖတ္ဆို ႏိုးလိုက္တာနဲ ့ လက္ႏွိပ္ဓာတ္မီးနဲ ့ အိုင္ကြန္ (icom) ဆြဲၿပီး ကန္ေတြ ထပတ္တတ္တာက ေနာက္ပိုင္းမွာ အက်င့္ ျဖစ္ေနခဲ့ၿပီ။

ေတာႀကီးမ်က္မည္းမွာ ေနေပမဲ့ သရဲ တေစၦဆိုတာကို ကၽြန္မက အယံုအၾကည္ မရွိသလို ေၾကာက္လည္း မေၾကာက္တတ္ခဲ့ ဘူး။ တကယ္ေတာ့ သရဲ တေစၦထက္ ေၾကာက္ဖို ့ေကာင္းတာက စိတ္ထား မေကာင္းတဲ့သူ ပဲလို ့ ကၽြန္မကေတာ့ ခံယူတယ္။ ဟုတ္ တယ္ေလ။ စိတ္ထားမေကာင္းတဲ့သူကသာလွ်င္ ကိုယ့္အေပၚ အခ်ိန္မေရြး မေကာင္းႀကံႏိုင္၊ အေကာက္ႀကံႏိုင္တာေလ။

ကၽြန္မတို ့ အုပ္စုထဲက အကိုေတြက အၿမဲတမ္း ကၽြန္မကို မွာတယ္။ ဘယ္ေတာ့မွ ညနက္ သန္းေခါင္ တစ္ေယာက္ထဲ ကင္း မပတ္ဖို ့ေလ။ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ထဲဆိုေတာ့ အေရးဟယ္ အေၾကာင္းဟယ္ သူခိုးေတြ ဘာေတြနဲ ့ ေတြ ့ရင္ ကိုယ္က မိန္းကေလး ဆိုေတာ့ သူမ်ားက ကိုယ့္ကို အႏၱာရယ္ျပဳသြားမွာ စိတ္ပူၾကတာေလ။

ဒါေၾကာင့္ သြားခ်င္ရင္ ကင္းသမား ဒါမွမဟုတ္ ကန္က စိတ္ခ်ရတဲ့ ကန္လုပ္သားေလး တစ္ေယာက္ေယာက္ကို ေခၚၿပီး သြားေစခ်င္တာ။ ဒါေပမဲ့ စိတ္ျမန္တဲ့ ကၽြန္မကလည္း ဘယ္သူ ့မွ မေခၚပဲ ကန္ပတ္ျဖစ္တာ မ်ားပါတယ္။ ဘုရားတရား မိဘ ဆရာသမား ဂုဏ္ေက်းဇူးနဲ ့ ကၽြန္မ တစ္ခါမွ ဆိုးဆိုးရြားရြား အႏၱာရယ္ေတာ့ မေတြ ့ခဲ့ရဘူး။

သူတို ့ ကၽြန္မကို စိတ္ပူတယ္ ဆိုတာကလည္း က်န္တဲ့သူေတြ အားလံုးက ဆိုင္ကယ္ စီးတတ္ေတာ့ ကန္ပတ္ ရင္ ဆိုင္ကယ္ နဲ ့ပဲသြားလာတာေလ။ ကၽြန္မက ဆိုင္ကယ္ မစီးတတ္ေတာ့ ေျခက်င္ပဲ ေလွ်ာက္ပတ္တာလည္း ပါတာေပါ့။ ပုဇြန္ကန္မွာ ၄ႏွစ္သာ ေနခဲ့တာ ကၽြန္မ ဆိုင္ကယ္ မစီးတတ္ခဲ့တာလည္း အမွတ္တရ တစ္ခုပါပဲ။

ဘာလို ့လည္းဆိုေတာ့ ငယ္ငယ္ေလးထဲက စိတ္ပူတတ္တဲ့ အဘြားနဲ ့ ေနခဲ့ရေတာ့ စက္ဘီးေတာင္ မစီးတတ္ ခဲ့လို ့ေလ။

0 comments:

Post a Comment