On 0 comments





အားလံုးစိတ္၀င္စားၾကတဲ့ ဇာတ္လမ္းက ခုမွ စပါတယ္။ ႀကိဳးၾကာကို အျပင္မွာ တစ္ခါမွ မျမင္ဘူးတဲ့ ကၽြန္မက ကိုလင္းေအာင္ျပည့္ ကင္မရာေအာက္မွာ ပို ့စ္ေပးေနတဲ့ ငွက္ကုိ ၾကည့္ရင္း အလန္ ့တၾကား ထေအာ္လိုက္တဲ့ စကားက ကမာၻမေက်ာ္ေပမဲ့ မာတီမွာ၊ MMG မွာ နာမည္ႀကီးေတာ့မွာ ေသခ်ာပါတယ္။

“ဟယ္ ႀကိဳးၾကာႀကီးရဲ့ ႏႈတ္သီးက အလယ္မွာ ေပါက္ေနတယ္ေတာ့” တဲ့ေလ။

ကၽြန္မရဲ့ အာေမဋိတ္သံအဆံုးမွာ အားလံုးက ၀ိုင္းရယ္ၾကပါတယ္။ အဲဒါ ႏွာေခါင္းေပါက္တဲ့။ ႏႈတ္သီးေပါက္ ေနတာ မဟုတ္ဘူးတဲ့ ေသေရာ။ ဒီစကားကို ဖြၾကေတာ့မယ္လို ့ေတာ့ ထင္သား။ ႏႈတ္ပိတ္ခ မေပးခဲ့မိဘူးကိုး ဟ ဟ။ ကၽြန္မက အဲလို လြဲတာေလ။


ရွင္ေစာျမတ္ေစတီက အျပန္လမ္းမွာ ကိုၾကည္ႏိုင္က ကၽြန္မတို ့ကို ရြာလမ္းေလးကေန ပတ္ၿပီး ေခၚသြားပါ တယ္။ ၀ါးရံုပင္ေတြၾကားကေန ျဖတ္သြားရတဲ့ ရြာလမ္းေလးက ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း သာသာယာယာ ရွိလွ ပါတယ္။


ဘုရားကအျပန္ လမ္းမေဘးမွာရွိတဲ့ သုခိတရာမ ပရဟိတစာသင္ေက်ာင္းကို ကၽြန္မတို ့ ေရာက္သြားခ်ိန္မွာ ဆရာေတာ္က ဆြမ္းစားၿပီးရံုပဲ ရွိပါေသးတယ္။ ကၽြန္မတို ့က ေက်ာင္းရဲ့ အေျခအေနကို စံုစမ္းၾကည့္တဲ့အခါ ဒီေက်ာင္းေလးမွာ သူငယ္တန္းကေန စတုတၳတန္းအထိ ပညာဒါန သင္ၾကားေပးရန္ လက္ခံၿပီး လက္ရွိ ေက်ာင္းသူေက်ာင္းသား ၂၀၀ ေက်ာ္ေလာက္ ရွိတယ္လို ့ သိရပါတယ္။

၁၀တန္း ေက်ာင္းသူ၊ေက်ာင္းသားမ်ားကိုေတာ့ ဆရာေတာ္က သီးသန္ ့ လက္ခံၿပီး စာက်က္၀ိုင္းပံုစံနဲ ့ လက္ခံ သင္ၾကားေပးတယ္လို ့ သိရပါတယ္။ ေက်ာင္းသားေတြကို ဆရာေတာ္ ကိုယ္တိုင္လည္း စာသင္ၾကား ေပးပါသတဲ့ေလ။

ေက်ာင္းဖြင့္စမွာ ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားေတြအတြက္ အနည္းဆံုး စာအုပ္ ဒါဇင္ ၅၀ေလာက္ ဦးစြာ လိုအပ္ တယ္လို ့ သိရပါတယ္။ ဒါနဲ ့ ကၽြန္မတို ့ေတြလည္း ဂ်ပန္ေရာက္ေနတဲ့ ညီမေလး ေသာ္တာက စာအုပ္ေတြ လွဴဒါန္းခ်င္တဲ့ အေၾကာင္း ေလွ်ာက္ထားရင္း တြက္ၾကည့္လိုက္တဲ့အခါ ညီမေလး ေသာ္တာ လွဴဒါန္းမဲ့ ေငြ ၁သိန္းဟာ စာအုပ္ ဒါဇင္ ၅၀၊ ခဲတံ ဒါဇင္ ၅၀စာ လွဴဒါန္းႏိုင္တာေၾကာင့္ ေက်ာင္းဖြင့္အမွီ တခါထဲ ေ၀ေပးႏိုင္ေအာင္ ရည္ရြယ္ၿပီး ဒီေက်ာင္းေလးမွာပဲ လွဴဒါန္း ေပးခဲ့ပါတယ္။

ေနာက္ေတာ့ ေက်ာင္း၀င္းထဲမွာ လွည့္ပတ္ၾကည့္ရႈရင္း ဗိုက္လည္း ဆာေနၿပီမို ့ အျမန္ ျပန္ၾကပါတယ္။ အျပန္မွာ Café 35 ကို ခဏ၀င္ၿပီး ညီမေလး ေသာ္တာ့ဆီ ေမးလ္ပို ့၊ သူ ့အလွဴပံုေလးေတြကို တခါထဲ Attached လုပ္ၿပီး ပို ့လိုက္ပါေတာ့တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ ညီမေလး ေသာ္တာဆီကေန ဖုန္း၀င္လာတာမို ့ အားလံုးနဲ ့ ေျပာလိုက္ရ ပါတယ္။


ၿပီးတာနဲ ့ဆရာ ဦးၿငိမ္းစိုးဦးအိမ္ကို အေရာက္ျမန္ျမန္ ေျပးၾကေတာ့တာပါပဲ။ ကိုသတိုးဆီကလည္း ဖုန္းလာ ပါတယ္။ သူ ့အေမ သက္သာသြားၿပီမို ့ ေဆးရံုတင္စရာ မလိုေတာ့ပါဘူးတဲ့။ သူလည္း ၿပီးရင္ ဒီအုပ္စု ေနာက္ကို လိုက္လာခဲ့ပါမယ္တဲ့။ အားလံုးလည္း နည္းနည္းေတာ့ စိတ္ေအးသြားပါတယ္။

ဆရာ့အိမ္ေရာက္ေတာ့ ဆရာနဲ ့ ကို၀င္းႏိုင္-အလကၤာတို ့က ကၽြန္မတို ့ မလာေသးတာမို ့ ထမင္းစား ႏွင့္ေနပါၿပီ။ ကၽြန္မတို ့လည္း ေရာက္လာေရာ ဆရာက စားလက္စကို ရပ္ၿပီး ကၽြန္မတို ့ကို ဆရာကေတာ္ႏွင့္ အတူ ခူးခပ္ေကၽြးေမြးပါတယ္။ ဟင္းေတြကလည္း ဖြယ္ဖြယ္ရာရာပါပဲ။ ကိုၾကည္ႏိုင္တို ့ကဆိုရင္ ေသာ္တာ ေလးကို သေရယိုေအာင္ ဆရာၿငိမ္းအိမ္မွာ ဟင္း၈မ်ိဳးနဲ ့ ထမင္းသြားစားမယ္ဆိုတာေၾကာင့္ ေသာ္တာ့ခမ်ာ သူကေတာ့ ေခါက္ဆြဲျပဳတ္ပဲ ေသာက္ေနရတာလို ့ ႀကိတ္မႏိုင္ခဲမရ ဖုန္းထဲကေန ေအာ္ေနပါတယ္။


ဆရာ့အိမ္က ဟင္းခ်က္ေကာင္းသလို အားလံုးကလည္း ဆာေနတာမို ့အမွန္အကန္ စားၾကပါတယ္။ အားလံုး သေရယိုေအာင္ ေျပာရရင္ ပုဇြန္ေၾကာ္၊ ၾကက္သားဆီျပန္၊ ကန္စြန္းရြက္ေၾကာ္၊ ခ်ဥ္ေရဟင္း၊ ျမစ္ငါးတန္ ဆီျပန္၊ ငပိ တို ့စရာနဲ ့ စားျမိန္စရာေတြခ်ည္းပါပဲ။


ထမင္းစားၿပီး ထိုင္စကားေျပာၾကေတာ့လည္း အခ်ိဳပြဲအစံုနဲ ့ ဧည့္ခံပါတယ္။ ခဏေနေတာ့ ဆရာ့က ဆရာ့ အမ်ိဳးသမီးကို ကၽြန္မကို အိမ္ထဲ ေခၚျပလိုက္ပါလို ့ ေျပာပါတယ္။ ကၽြန္မ အိမ္ထဲ လိုက္၀င္သြားေတာ့ အိမ္ခန္း ထဲမွာ ကၽြန္မအတြက္ အိပ္ရာျပင္ထားေပးတာပါ။ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ထဲ ပါလာမွာမို ့လို ့ ဆရာတို ့ အိမ္မွာ ကၽြန္မ နားေနဖို ့အတြက္ စီစဥ္ ေပးထားတာပါ။ ကၽြန္မတို ့ေရာက္ခ်ိန္ကလည္း ေနာက္က်ေန၊ ခဏပဲလည္း နားဖို ့အခ်ိန္ရေတာ့တာမို ့ကိုၾကည္ႏိုင္ တို ့က ဆရာတို ့ကို ႏႈိးရမွာ အားနာတာနဲ ့ ကၽြန္မကို သြားမပို ့ေတာ့တာပါ။


ဆရာ လာရွာတဲ့အခ်ိန္ကလည္း ကၽြန္မတို ့က လဘက္ရည္ဆိုင္ ေရာက္ေနတာမို ့ မေတြ ့ပဲ လြဲသြားတာပါ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္မကအတြက္ စဥ္းစားၿပီး စီစဥ္ေပးထားတာ ေက်းဇူးပါေနာ္။ ဆရာ့အမ်ိဳးသမီး ေျပာတဲ့ စကားတစ္ခြန္း ကလည္း မွတ္သားစရာပါ။


ကၽြန္မတို ့ေတြဟာ အရင္က နာမ္ခ်င္းပဲ သိၿပီး ခုမွ ရုပ္ေတြ ျမင္ခြင့္ရၾကတာတဲ့ေလ။ ဟုတ္တယ္ေနာ္။ တစ္ေယာက္နဲ ့ တစ္ေယာက္ လူခ်င္းေသခ်ာ ေတြ ့ဖူး ေျပာဖူး ဆိုဖူးၾကတာလည္း မဟုတ္ပဲ အသံခ်င္း၊ စကားလံုးခ်င္း အေတြးအေခၚ ခ်င္းသာ ဖလွယ္ ရင္းႏွီးခဲ့ရတာေလ။ ခုလို လူခ်င္း ရင္းႏွီးေတာ့လည္း ပိုၿပီး နားလည္မႈ၊ ခင္မင္မႈေတြ တိုးပြားခဲ့ရပါ တယ္။


ဆရာ့အိမ္မွာ စကားေျပာၿပီးခ်ိန္မွာ အေအးေသာက္ဖို ့ ဖိတ္ထားတာေၾကာင့္ ရွမ္းေလး အေအးဆိုင္ကို ဆက္လက္ ထြက္ခြာခဲ့ပါတယ္။ ဆရာကေတာ့ Café 35 မွာ ညေန ၃နာရီအခ်ိန္မွာ ျပဳလုပ္မဲ့ ဆုေပးပြဲကိုပဲ တန္းလာခဲ့မယ္တဲ့။ ကၽြန္မတို ့နဲ ့ အေအးဆိုင္ မလိုက္ေတာ့ပါဘူး။


အေအးဆိုင္သြားတဲ့လမ္းမွာ ထန္းသီးေတြ အခိုင္လိုက္ ေရာင္းတဲ့ဆိုင္က ထန္းသီးေတြ စားခ်င္တယ္လို ့ အသြားထဲ က ပူဆာထားေတာ့ ကၽြန္မကို က်ံဳတိုင္းက အကိုေတြက ထန္းသီး ၀ယ္ေကၽြးၾကပါတယ္။ ရန္ကုန္မွာ စားရတဲ့ ထန္းသီးလို မဟုတ္ပဲ ႏုဖတ္ေနတာပါပဲ။


အေအးဆိုင္မွာ စကားေျပာ အေအးေသာက္ၾကၿပီး ညေန ၃နာရီမွာ Café 35 ကို ျပန္ၾကပါတယ္။ ကၽြန္မတို ့ေရာက္ၿပီး မၾကာခင္မွာပဲ ကိုသတိုးလည္း ေရာက္လာတာမို ့ ဆုေပးပြဲအတြက္ လူစံုပါၿပီ။

ဆုေပးပြဲနဲ ့ ပတ္သက္ၿပီး ကၽြန္မမွာ ေျပာစရာ ရွိပါတယ္။ ရန္ကုန္မွာရွိစဥ္ထဲက ဆုရတဲ့သူမ်ားအတြက္ ကၽြန္မ အမွတ္တရ တစ္ခုခု စီစဥ္ထားတယ္လို ့ ေျပာပါတယ္။ သူတို ့က ဘာစီစဥ္တာလဲတဲ့။ ကၽြန္မက မေျပာျပဘူး။ သိခ်င္ ၀ယ္ဖတ္လို ့ ေနာက္ေနခဲ့တာပါ။

ေနာက္ၿပီး က်ံဳတိုင္းရြာသားေတြ အတြက္ တစ္ခုခု ေပးခ်င္တယ္။ ဘယ္ႏွစ္ေယာက္ရွိလဲလို ့ ကိုသစ္တို ့ ကိုလင္းတို ့ကို စံုစမ္းပါတယ္။ သူတို ့က ၇ေယာက္ေလာက္ ရွိမယ္ထင္တယ္။ ဘာေပးမွာလဲတဲ့။ ကၽြန္မ ကလည္း မေျပာျပခဲ့ပါဘူး။ သိခ်င္ရင္ ဟိုက်မွ ၾကည့္ေပါ့လို ့ေလ။


တလမ္းလံုး သူတို ့ ဘယ္လိုပဲ အစ္ေမးပါေစ၊ မေျပာျပခဲ့ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မ ဘာစီစဥ္လာလဲဆိုတာ ရန္ကုန္က ဆရာ၂ေယာက္က ပိုသိခ်င္ပါတယ္။ အမွတ္တရေပးဖို ့စဥ္းစားတဲ့ေနရာမွာ ပထမဆံုး က်ံဳတိုင္းသားမ်ားအတြက္လို ့ ေတြးမိခ်ိန္မွာေတာ့ အားလံုးဟာ စာေပသမားမ်ားျဖစ္ၾကတယ္။ ဒါေၾကာင့္ စာေရးဖို ့ ေဘာပင္ေလးရယ္၊ စာအုပ္ဖတ္ရင္း ေသာက္ဖို ့ ေကာ္ဖီထုတ္ေလးေတြရယ္က ရိုးရွင္းၿပီး အသံုး၀င္ မယ္လို ့ စိတ္ကူးၿပီး ေရြးခ်ယ္ခဲ့ပါတယ္။


ဆုရတဲ့သူေတြကို အမွတ္တရ တစ္ခုခုကို ကၽြန္မအေနနဲ ့ေပးခ်င္မိတာကိုေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေတြးရပါတယ္။ အားလံုး ကလည္း ေခသူမဟုတ္ေတြခ်ည္းပဲေလ။ ေတာ္ရံုပစၥည္းဆို သူတို ့ စိတ္၀င္စားမယ္ မထင္။ ဒီေတာ့ ကၽြန္မ ေပးမွန္း လည္း သိရေအာင္ သူတို ့အတြက္လည္း အမွတ္တရ ျဖစ္ရေအာင္ဆိုၿပီး ကၽြန္မ လုပ္ႏိုင္တဲ့ စိတ္ကူးေလးနဲ ့ Hand Made ပစၥည္းေလးပဲ လုပ္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒါေလးကေတာ့…………………………………….

0 comments:

Post a Comment